Technisch ICT-coördinator digitaal beheer
Vacature
Academie SLAC zoekt een technisch ICT-coördinator digitaal beheer voor 12/36ste uren met onmiddellijke indiensttreding en alvast t.e.m. 30 juni 2025, met kans op verlenging.
Jobinhoud:
- Je staat in voor het digitaal beheer van hard- en software binnen de academie, cross-platform maar met nadruk op macOS/iOS.
- Je ondersteunt de werking van audiovisuele ateliers en helpt docenten en studenten met technische vragen.
- Eerstelijnshulp voorzien in het onderhoud van computers op school
- Technische ondersteuning, onderhoud en monitoring van A/V materiaal in de studio, zoals projectoren, media players, camera’s, flitsers en continulicht
- Je biedt technische ondersteuning bij algemene activiteiten van Academie SLAC, zoals expo’s en lezingen
- Je werkt mee aan de implementatie van back-upstrategie en archivering
- Je onderhoudt mee de website
- Je maakt jaarlijks een ICT-begroting op, afgestemd op de noden binnen de ateliers
- Je werkt samen met Stad Leuven concrete acties uit m.b.t. GDPR in de onderwijspraktijk
Jouw profiel:
- Je hebt affiniteit met beeldende en audiovisuele kunst
- Je hebt expertise in soft- en hardwarebeheer
- Je bent gedreven door digitalisering en vernieuwing binnen de onderwijscontext
- Je hebt ervaring met het Adobe-pakket en met het opmaken van websites, ervaring met Drupal is een pluspunt
- Je bent een echte teamspeler
- Je neemt graag initiatief en gaat planmatig te werk
- Je helpt graag mensen verder en kan goed afstemmen op specifieke digitale noden
Ons aanbod:
- Je krijgt veel autonomie binnen je functie en werkt met flexibele werktijden
- Je komt terecht in een heel enthousiast en creatief team en in een inspirerende werkomgeving
- Verloning op basis van de officiële barema’s van onderwijs (202 / 301 / 501)
- Terugbetaling vervoerskosten openbaar vervoer of fietsvergoeding
Solliciteren met motivatiebrief en cv via sollicitatiesacademie@leuven.be uiterlijk 31 oktober 2024.
Kandidaten die in aanmerking komen worden zo snel mogelijk uitgenodigd voor een gesprek.